Heb je vragen of heb je hulp nodig? Wij zullen het oplossen.

FAQ

Shoppen bij Sellpy

Als je spijt hebt van je aankoop, kun je het item binnen 30 dagen retourneren, op voorwaarde dat het ID-label intact is en het item in dezelfde staat verkeert. De retourverzendkosten zijn 5,99 EUR en kunnen geregeld worden via het bestelgedeelte van je Sellpy-profiel. Je ontvangt het verzendlabel als PDF. Terugbetalingen worden binnen 14 dagen na ontvangst van het item in ons magazijn verwerkt. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer de retour is verwerkt, en de terugbetaling wordt binnen 3 dagen daarna uitgevoerd.

Je kunt een klacht indienen via je bestellingen in je Sellpy-profiel. Selecteer het item waarover je wilt klagen en volg de instructies. Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen een reactie van ons. Retourneer het item niet voordat je een reactie van ons hebt ontvangen. Als je pakket verloren is gegaan of beschadigd is tijdens het transport naar jou, neem dan contact op met onze klantenservice.

De levertijd van je bestelling kun je vinden bij de kassa en op je bestelpagina. Zodra het pakket is overgedragen aan het verzendbedrijf, kun je het volgen. Je ziet de geschatte levertijd in je winkelwagen voordat je de aankoop afrondt en in je orderbevestiging. Je bestelling wordt verzonden met de leveringsmethode die je bij het afrekenen hebt gekozen.

Sellpy Credits worden gebruikt als betaalmethode op Sellpy en kunnen worden verkregen door jouw aandeel om te zetten (met een extra 5% voor shoppen) of door een cadeaubon te kopen. Eén Sellpy Credit is 1 EUR waard en is een jaar geldig.

Als je bestelling ontbreekt of beschadigd is geraakt tijdens het transport naar jou, kun je dit natuurlijk melden bij Sellpy. Wij zullen samen met het verzendbedrijf onderzoeken wat er is gebeurd en bij je terugkomen met een oplossing. Neem contact op met onze klantenservice voor hulp, gebruik de chat voor de snelste ondersteuning.

Als een individueel item beschadigd was of ontbrak toen de bestelling bij je werd afgeleverd, registreer dan een klacht via je Sellpy profiel. Wanneer we je klacht hebben beoordeeld, ontvang je feedback via e-mail.

Verkoop met Sellpy

Sellpy regelt het hele verkoopproces voor je items - zodat jij dat niet hoeft te doen. Het enige wat je hoeft te doen is onze blauwe Sellpy-zak bestellen, deze vullen met de items die je wilt verkopen, en de Sellpy-zak naar ons terugsturen.

Je stuurt de ingepakte Sellpy tas naar ons via een PostNL- of DHL-punt.

Als je een Sellpy-zak koopt voor €2,99, zijn de verzendkosten en het ophalen inbegrepen. Voor items die voor minder dan €50 worden verkocht, ontvang je 40% van de waarde. Voor items boven de €5, ontvang je 70% van het bedrag boven €50, wat betekent dat je meer ontvangt naarmate het item duurder is. De advertentiekosten zijn altijd €1,20 per item.

Wij beoordelen alle items die je inpakt. Items die intact, schoon zijn en voor meer dan €5 verkocht kunnen worden, worden te koop aangeboden. Je wordt geïnformeerd over items die eruit worden gehaald en naar onze recyclingpartners worden gestuurd. Binnen 3 dagen kun je een herbeoordeling van deze items aanvragen. We bekijken ze opnieuw met de extra informatie van jou. Als het item nog steeds onverkoopbaar wordt geacht, kun je het terug laten sturen.

Je kunt altijd de inhoud van je advertentie bewerken. Klik op de advertentie en selecteer "Bewerken" om informatie bij te werken of toe te voegen. Als je wilt dat wij wijzigingen aanbrengen, zoals het toevoegen van nieuwe foto's, kun je via de advertentie een wijzigingsverzoek indienen. We nemen contact met je op als het klaar is, en je kunt de advertentie opnieuw bekijken.

Ja! Je kunt items op elk moment terughalen zolang ze niet zijn verkocht of aan onze recyclingpartners zijn gegeven. Om items die te koop staan terug te krijgen, annuleer je de verkoop op de advertentie van het item en betaal je de advertentiekosten en retourverzendkosten.

Contact details

Chat met ons
Snel antwoord

Onze klantenservice is er om je te helpen!

Geopend op weekdagen

Bel ons

Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren

+31 85 208 6789

Werkdagen 9-15 (Alleen in het Engels)

E-mail

Stuur ons een e-mail en wij reageren zo snel mogelijk. Onze gemiddelde responstijd is 3-4 dagen.

hello@sellpy.nl

Vermeld je bestelnummer of link naar de uitverkoop.